Framme!

Efter en laaaang resa ar jag antligen framme! Amy, Valin, Axel och Skye motte upp mig pa flygplatsen! Jattekul att se dom! Det kandes som igar:) Spenderade kvallen pa hotellrummet med roomservice, nice! Trots att jag sov 10 timmar av 14 pa den sista flygresan, sa lyckades jag anda sova hela natten har och vaknade strax efter 7. Satsar pa att klara mig utan jetlag den har gangen! Vi ska snart checka ut fran hotellet och bege oss hem till garden. Det ar fyra tjejer till som jobbar pa garden nu, tre tyska och en norsk, spannande! Jag ska vara boss eller nat och vara ansvarig for all traning av hastarna, kul kul!  Ska forsoka lagga in lektioner for Amy och Thea regelbundet, det kan bli kul. De verkar sugna pa att komma igang med sin ridning!
Nahapp, gotta go, men jag skriver snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0