Mello, Spa och hingstfestival

Har haft tusen saker att göra idag... Tränat alla hästar och fixat i stallet. Tur jag hade bästa Filippa och Natalie som hjälpte mig:) Tack tjejer, ni är guld värda!

Melódía såldes till Sofie Grenholm i Umeå idag och har flyttat... Jag tror hon kommer få det toppen! Men det var många kramar innan avfärd... Fällde en liten tår också. Hon har en speciell plats i mitt hjärta den lilla fröken! Lycka till Sofie med nya pållan!

På kvällen blev det kakbuffé och SPA med Forsengänget! Gott och sjukt mysigt att bara få koppla av och umgås en stund! Nästan som lite rehab:)
Jag och Frida hann även knåpa ihop ett program vi ska rida imorgon på våra hingstar Kynnir och Kyndill, kommer bli grymt! Kom och heja om ni inte har nåt annat för er imorgon. Platsen är Stenholmen, Linköping.

Nu ska jag sussa och memorera programmet och ladda batterierna för morgondagen!

Ses imorgon hoppas jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0