Fått mycket gjort!

En bra lördag idag!
 
Har suttit och jobbat med bokföringen flera timmar, verkligen inte min grej, men känner mig nöjd och till och med lite stolt sådär efteråt när man fått ordning på allt!

Har även flyttat Efni och hans valackgäng till sin höst/vinterhage, de blev väldigt glada! Det värmer så i hjärtat att se sina pållar lyckliga!
Hade även lite kvalitetstid med stona och lyckades få lite bilder på dom, så himla härligt att bara sitta där på en sten och titta på sina fina;) Oj oj vad de växer, vissa på höjden, andra på bredden;)
Ófelía och Samson har blivit stora, Offi är 2 månader gammal och Samson 4, Mini är inte så liten längre utan växer så det knakar, för att inte tala om vackra, svarta Enya som är lika stor på höjden som på bredden! Till våren får det bli ändring på det, då blir hon 3 och ska ev exteriörbedömas, tror hon kan bli fin den svarta faran!
Dögg och Tinna har båda blivit tjocka om magarna, man skulle kunna tro att de ska föla i höst, men det e ju inte förrän nästa sommar,,,, hm,,, Tinnas föl e Midas frá Kaldbak blir mitt och Döggs föl e Kynnir blir Linnéas! Sen har vi ju Björk som e dräktig med Bangsi, men hon kommer inte hit förrän i vår!!! Många bebisar blir det;)

Här nedan är en bild från idag på fantastiska Dögg från Knubbo som blev min i somras! Hon är en väldigt speciell dam med den mest fantastiska personligheten! Gladare häst får man leta efter;) Man får alltid ett leende på läpparna läpparna när man ser henne!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0