Ingen rast ingen ro:)

Här händer det en del...

Hästarna mår bra och går bra och utvecklas fint!
Gimsteinn har blivit en riktig ridhäst;) Så duktig så;)
Imd börjar kännas riktigt fin! I helgen ska hon göra sin premiärtävling på Hrimfaxi vår, ska bli riktigt roligt att se hur  vi klarar det. Visningen är om ca en månad så det känns bra att vi har lite tid mellan tävling och visning så vi har tid att slipa på formen! Det e så himla kul det här med att visa hästar, är sjukt taggad!

Efni känns rätt bra, hoppas han sköter sig bra i helgen också på tävlingen. Han har ju en förmåga att bli lite övertänd den lille gossen... Men men nån gång ska han väl mogna!

Har flera fina saluhästar hemma: Ósk, Katla, Vidja, Leiftur, Rutgeir, Tildra och Demba. Demba kom häromdagen. Femgångssto e Spuni frá Midsitju, pris 55.000 kr. 
Kontakta mig för mer info:)

Min lilla prinsessa Enya fick skor på sig igår för första gången! Nu e hon stooor:) Tänkte börja nästa vecka med att jobba henne från marken inför en eventuell exteriörbedömning och så behöver hon verkligen gå ner i vikt...
Min fina lilla häst! Det är lite extra spännande eftersom hon är min egna uppfödning!

Mina dräktiga ston börjar bli riktigt runda om magarna. Tinna fölar om typ 6 veckor, helt galet ju vad fort det går! Har bertällt mig en långbent rackare!!! Den e helt vild där inne, lever verkligen rövare! Kan ju bli spännande...
Dögg är också en liten tjockis, 2,5 månad tills det är hennes tur! Näsa vecka kommer även Björk hit!!! Så då är alla samlade här, känns skönt!

Nähäpp, nu måste jag ut o rida!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0