Vårkänslor!!!

OMG vilken härlig vecka det har varit! Solen har skinit på mig och hästarna hela dagarna och jag har haft Natalie här och hjälpt mig en del. Hur bra som helst;)
Har bra flyt med försäljningshästarna nu. Både Embla och Gandur är tingade och ska besiktas på måndag! 
Och har fått in två nya; Rutgeir som är en 4-årig silverbrun valack e Sedill frá Hólum u Rut 1 kl. Pris 45.000 kr inkl moms. Sen har vi Tildra som är ett stort brunskäck sto e Jórik från Lönneberga, hon är 6 år och femgångare, pris kommer.
Har även ett till 6-årigt skäcksto på ingång (kommer på måndag).
Kika gärna in under till salu och s om du kan hitta hästen för dig!

Heidar har tagglat sig igenom vintern och äntligen börjar det ge reslutat!
Han har känts nöjdare och mer avspänd de senaste veckorna, känns toppen!
På måndag får han besök av equiterapeuten. Spännande spännande! 
Fyra hästar ska kollas, alltid bra tycker jag att få dom genomgångna

I helgen ska bästa Elle och Andreas vara hästvakt då jag ska till min älskade lillebror och hans tjej i Härnösand!
Kommer bli en riktig myshelg;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0