Haft en mysig helg!

Känner mig utvilad och glad efter en toppenhelg!
Tänk att man ha så underbara vänner;) I lördags morse morgonfodrade Anna åt mig,
så jag, den finaste och vår gosiga lilla misse fick sovmorgon! Tack kära vän!

Hade lektion för Linnéas mamma Karin på hennes svarta springare Mimir, de var jätteduktiga!
Sen kom Bosse, hunden Pepsi, Linnéas morbror Hans, hans fru Katja och deras dotter Alice på besök och stannade till idag
Det blev en mysig kväll med god middag i mycket trevligt sällskap och idag var vi alla ute på en ridtur tillsammans i det fina vädret. Kan inte minans när jag var ute på långritt senast, härligt var det!!! 
 
I morse var Filippa här och tog fodringen, så två dagar i rad har jag fått sova ut, mycket välbehövt!
Tack Filippa!

Har hunnit klippa Eldis så nu e hon så fin så!!! Vi filmade henne även häromdan, klippet ligger här nedan!
http://www.youtube.com/watch?v=XPTYkzHkvF8&list=UU8B9kRPoUX-7Z724vndsxMQ&index=3

Eldis är till salu, för mer info, bilder samt provridning, kontakta mig på 0768115404

Nu e det kväller för min del,,,, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0