Ja ni,,, livet e bra orättvist,,,

Fick hjärnsläpp och glömde vad jag skulle skriva,,,,
Men men,,,, har haft Tessan och Emma här i två dagar! De har hjälpt mig på dagarna och jag har hjälpt dom med sina hästar;) Bästa tjejerna!
Sitter och kollar på nyheterna, de pratar om narkolepsi, funderar ibland på om jag har en släng av det, somnar ju typ så fort jag inte rör mig, sittandes som stående,,,,
Har förresten somnat gående två gånger, inte illa pinkat!!!

Imorgon blir en dag med både roliga och tråkiga händelser; Ska visa några saluhästar, träna mina fina träningshästar, rida Tuvas fina Glitra, Emma kommer och ska rida Efni!

Tuvas bästa Baldur fara till de evigt gröna ängarna;(
Finaste hästen,,,, men han kommer få det bra där och kommer inte ha ont, men usch vad orättvist livet är,,,,,
Sänder en kram till Baldur och hans mattar Tuva och Anna

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0