Reynir-kurs m.m

Haft en bra vecka och fått mycket gjort tillsammans med min kanonduktiga praktikant Rebecca!
Vindskydd i stohagen fixat inför vintern, urmockat och nyhalmat till tjejerna. De var sååå nöjda så!
Hagar mockade, hästar tränade, hästar skodda och fölen verkade för första gången... De skötte sig riktigt bra!

I fredags åkte jag och mina grållar till Forsen för att rida för Reynir.
Det var verkligen jätteroligt och jag var nöjd med mina hästar! Tror att detta kan passa oss bra!
Ser mycket fram emot nästa kurs (när den nu blir...), redan i höst hoppas jag!
Nu har vi nya mål att sikta mot, känns riktigt spännande:)

Har haft en riktig slapparhelg denna helg, händer inte speciellt ofta... Becca har haft stallet på morgnarna så vi har fått sovmorgon, helt ovärderligt!!! Känner mig till och med utvilad:)
Har hunnit med att visa saluhästar och lite annat smått och gott också.

Vi (jag och Linnéa) har bestämt oss för att sälja några unghästar ur vår avel; Vivaldi-11, Vísa-13 och Sigurrós-13.
Mer info om dom kommer ut på hemsidan under kvällen...
Tre lovande filurer som alla har bra stam bakom sig. Förmånligare pris vid köp av två (eller alla tre)!

Nu ska jag ut o kolla på dom som rider kurs för Hinni...

Kommentarer
Postat av: Carro

Plus att jag hälsade på, bästa på hela veckan ;)

2013-10-28 @ 20:07:30
URL: http://carrosislandshastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0