Ååååå älskade fyrbeningar!!!

Idag har mina alldeles egna pållar varit dagens stjärnor!
Efni och Enya, vilka hästar! Jag säger då det, helt underbara. Är så glad för dom:)
Enya kan skänklarna nu och känns mer ridbar... tror vi ska slå på stort och börja hitta lite tölt nästa vecka!
Efni hade en sån där Efni-dag då allt bara klaffar!!! Fina, vita springare!!!

Fick en ny försäljningshäst idag, Ovaent som är ett 7-årigt sto, mjuk med massor av tölt och bra rörelser.
Kul kul!!! För dig som söker en snäll och rolig ridhäst som även passar till avel!!!
Lille Draupnir som blivit stor och ridhäst har även börjat hitta lite knappar i töltträningen. Han tar några steg och jag tror inte det tar lång tid innan han flyter på! Fin och väldigt trevlig unghäst:)

Beccas hästar har verkligen gjort sig hemmastadda, känns som om de varit här för alltid!

Unnkursen i november börjar bli full... finns nån plats kvar. Ska bli jättekul att prova en ny instruktör:) Jag och mina grållar är jättepeppade!!!

Hade en kanonlektion med Jenny och Leffe nu på kvällen, har nog aldrig sett dom så samspelta i tölten, det såg så lätt ut!!! Kul att se:)

Nu e det natti natti för mig.... Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0