Bra helg och vecka!

Helgen var toppen. Lugn och skön:) Linnéa tävlade sin fina Aleiga och eftersom jag inte tävlade denna gång så fick jag äran att vara hästskötare/coach... Kul var det! Och duktiga var dom! Kom till b-final som dom vann. I A-finalen red de upp sig en plats och slutade på 5:e plats i fyrgång V5... Grattis älskade!!! Ni e bara bäst:)

Några elever gjorde också bra ifrån sig! Det värmer i hjärtat...

På lördagkvällen fick vi finbesök av Minna, Emily, Anna, Tuva, Lisa och Freja... Blev mys här hemma med pizza och andra onyttigheter!!! Det var jätteroligt att ha er här bästa ni!!!

Har fått två nya träningshästar: Idja som är ett 4-årigt silversvart sto e: Sedill frá Hólum. Hon ska vara här i ca en månad på inridning. Hittills svarar hon bra på träningen, lite vaken och pigg och verkar normalkänslig, rör sig helst trav. Sen har vi Gladur som är en 6-årig valack e: Ymir frá Holtsmúla u: Mysla från Stenholmen (tot 8.20). Han är till salu! Mycket rolig och mjuk ridhäst med bra gångarter och härlig utstrålning. En riktig lyxridhäst eller till tävling/kurser, att utvecklas mer. Har mycket att ge! Hör av er vid intresse...

Jag och grållarna laddar för tävling i helgen... Vi åker till Toftinge tillsammans med Natalie, Camilla och Grodan. Känner mig riktigt pepp!!! Hösten brukar vara vår tid...

Sussa sött alla fina där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0