En händelserik dag...

En händelserik dag som sagt...
Jag, Matilda och Becca har varit med våra pållar och tränat för Johanna Elgholm.
Känns jättebra att vara igång igen!
Jag hade som vanligt med mig Enya och Efni som båda kändes riktigt fräscha och fina. Efni och jag har lite att jobba på i traven (och självklart annat med!) men kändes fantastiskt fin i tölten! Enya behöver byggas upp och bli starkare, men det går år rätt håll, så det känns lovande :)
Natalie var också med, kul :)
Ny träningstid är bokad, nu kööör vi!!!

Efni och Enya fick bo i rid/ligghallen i natt så de skulle vara torra när vi skulle åka i morse.
Gick hur bra som helst! de verkade så nöjda så, så nu är hallen invigd både rid och "sov"mässigt!
Grymt nöjd!

Vägen hem blev minst sagt spännande (inte i positiv bemärkelse...) då ett av däcken på Beccas transport gick sönder så det flög gummi, plast, lyktor sladdar och så inte så bra ut ett tag. Men sagan fick ett gott slut och alla hästar och ryttare kom hem i säkert förvar! Nu blir det extreme makeover för trasporten...

Hann med lite jobb när jag kom hem och sen blev det myskväll med finaste dottern :)

Nu sover godingarna och jag försöker plugga lite... men ska väl sova jag med. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0