Haffikurs!

Nu i helgen 4-6 november har vi haft kurs med Haffi Gislasson!
Herregud vilken underbar människa!!!
Vi har varit tolv glada, flitiga elever som blivit drillade både på hästryggen, men vi har även fått jobba mycket med det mentala, vilket för mig personligen var hur bra som helst!
Nu har jag och mina hästar nya mål att jobba för, eller framför allt så är det jag själv som har en del hjärnspöken att jobba med...
Jag hade med Efni och Samson. Samson börjar ju bli en stor kille nu så han fick vara med på ett ridpass, hans sista innan sin tre månader långa vila som han verkligen gjort sig förtjänt av. Han skötte sig fint och fick fina lovord av Haffi. Kul kul!
Efni, min fantastiska Efni! Vilken häst han är! Jag bara älskar att rida honom! Bitvis när vi får till det så känns han helt obegränsad... nu ska vi bli stabila där! Och sen lära oss att kunna prestera när det är skarpt läge, som t.ex på tävling eller avelsbedömning. 
Tänk vad mycket det kan göra bara genom att ha rätt inställning :) :) :)
Nu jäklar kommer det hända grejer här; både med gården, företaget, hästarna och oss själva!
Vi går en spännande framtid till mötes :)

Nu ska jag gå och sussa! Fulltankad med positiv energi :)
Tack Haffi för en helt fantastisk helg, vi längtar redan till nästa gång!                                                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0