Tävling och föl på gång!

Efter en fantastiskt härlig helg i Stockholm med familjemys, shopping, date med darling och annat mys är man nu tillbaka i vardagen med allt vad det innebär.
Idag blev det en dag med en hel del arbete från marken. Ridhallen är väldigt uppskattad dagar som denna!

I helgen är det dags för Hrimfaxis vårtävling! Är supertaggad! Jag ska ställa upp med mina tappra springare Efni och Samson. Efni rider jag i F2 och Samson i V5 och T8. Får se om jag kanske stryker Samson ur T8:an, känns som om det kanske räcker med en gren och sen förhoppningsvis en final på söndagen om allt går som det ska. Becca och Tuva från stallet ska också tävla, så vi blir ett litet gäng, skoj :)

Thalía har gått över tiden. Hon var beräknad att föla i helgen, men fölisen lyser med sin frånvaro. Hoppas det blir varmare igen, så kanske det sätter igång... Är så spänd på vad det blir för nåt! Engjarós som är näst på tur verkar inte heller vara på gång än. Ska ut om en stund och kolla till dom, så får vi se om det börjar närma sig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0