Efni på SIHS i Friends <3


Nu är han hemma igen, min vita springare, bästa Efni!

Han har varit borta på jobb i en vecka. Utlånad till bästa Madeleine Kämpe som har ridit honom på SIHS Sweden International Horse Show. De har varit ett superteam och det har varit så kul att följa deras resa :)

Det var en intensiv vecka med många träningar. De har varit med i julshowen som Rudolf, den finaste Rudolfen av dom alla <3 På lördagen var det dags för kadriljen.
Jag, Lykke och brorsdotter Molly var på plats på lördagen för att titta och det var inte utan att man fick en tår i ögat.... <3 Tänk vad han kan min häst! Han måste ju vara världens mesta häst <3
Han fick dessutom äran att under lördagen representera islandshästen i montern på mässan där han blev väldigt populär!

Nu blir det några dagars vila, sen några lätta pass i slutet av veckan för att sen avsluta på bästa sätt med en massage på fredag! Det är han välförtjänt av!
Så stolt över min stjärna!
Och det har känts väldigt tryggt att låna ut honom till Madde som tagit hand om honom på bästa sätt och ridit och visat honom så fint, tack!

Kolla in länken från Ishestnews på Islandshästkadriljen. Den är c:a 1:40 in i klippet...
https://www.svtplay.se/video/15738478/ridsport-sweden-international-horse-show/riddsport-sweden-international-2-dec-14-55










 
 
 
 
 
 



 






 





 
 
 
 
 
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0