Världens bästa ungdomar!!!

I helgen åkte jag med mitt lag-Sm lag bestående av: Tuva Eriksson - Enya, Filippa Hammarlund - Framtid, Josefin Björk, Emily Hearne - Aría, Agnes Welander - Tindur och Fanny Nordh - Athena och Elin Runnquist - Mária-Úna till Forsen, Riddarhyttan och Lag-SM kval. Vi kallar oss Hrimfaxi Goldies!
Hrimfaxi Youngsters var också med, bestående av: Moa Grenehed - Tinna, Selma Holtbäck - Sóldís, Tuva-Lie Nordh - Viktor, Rasmus Nilsson - Atlas, Bella Olsson - Sólrún och My Gunnarsson - Glitra. Moa Runnquist är lagledare för Youngsters.

Är så galet stolt över alla ungdomar!!! Flera i det "unga" laget har aldrig tävlat och många har nya hästar, men trots det så gjorde alla bra ifrån sig och hejade och peppade varandra under hela helgen! Riktigt bra laganda måste jag säga :)

Så många som bör nämnas, men då kommer jag sitta här hela natten...
Lite extra stolt blir man ju såklart över Tuva och finaste Enya från Tenglagården som hon köpte av oss förra året.
De är så galet fina ihop och sopade mattan och tog hem segern i båda sina grenar; Smáli och V4. Så grymma!!!
En höjdpunkt var också när Agnes och Tindur gick och vann sista grenen terräng CR1 på sin första tävling efter en längre tids rehabilitering. Det var dom såååå värda <3 Många glädjetårar blev det!
Topplaceringar togs i många grenar; bl.a kan nämnas Filippas seger FS1, Fannys 2:a plats i flagglopp med en sjukt snabb tid och Jossans seger i V3 och Moas i T5. Kan hålla på hur länge som helst!

Vad jag vill få fram är att jag är så otroligt stolt över er alla 13!!! Så roligt att få vara er lagledare Goldies!

Hrimfaxi Goldies gick och vann hela kvalet! Jippi!!! En seger av hela 10 lag, inte illa!!!
Nu blickar vi framåt och slipar på detaljerna i sommar! Skulle ju sitta fint att vinna hela Lag-SM!

Kram på er! /// En stolt lagledare :)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0