Långritt...

Idag red vi ut på långritt några timmar. Jag på Haukur, Wiebke/Falinn, Birgit/Bráinn, Sabrina/Bjarki och Nina/Tryggur.
Det var mysigt och Haukur var superduktig! Men jag blir stressad av att rida så lääänge, ser bara hur tiden rinner iväg, och hur ska jag hinna med alla andra hästar?! Hann bara med 7 hästar idag, men men det är så ibland... Började med en ny pålla, Blid som är ett 3-årigt sto som tjejerna haft problem med från marken. Jag ska ta henne hela nästa vecka också och försöka få lite fason på henne. 
Blir nog en slapparkväll ikväll. Imorgon åker jag eventuellt med Thea till deras hus Cape Bridgewater i Portland. Om hennes dotter Zoe har blivit frisk, annars hittar vi på nåt annat här hemma:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0