Back in business

Då var man hemma och utvilad för ett tag framöver efter en härlig vistelse på Sicilien med bästa Linnéa!!!
Mycket sol och bad har det blivit...

Denna vecka har ägnats åt hästträning för hela slanten.
Har fått in en ny saluhäst; Árdís som är ett 4-årigt fuxsto e: Ómi från Stav.
Mer info kommer under till salu...

Enya är igång igen, min lilla prinsessa. Idag har hon lärt sig att flytta för skänklar. Hon e snabbtänkt den där lilla donnan! Jätterolig att jobba med!

Har en praktikant i några veckor; Olivia som går sista året på Kvinnersta. Jättekul att ha henne här!!!

Har lite planer på att ha en saluhästvisning/prova på tävling senare i höst...
Mer info kommer.

Efni och jag hade en dålig dag igår, men tillslut fick jag igenom det jag ville så vi slutade helt ok. Idag var han som en ängel, het fantastisk! Älskade häst!

Kynnir känns fin just nu, mjukare och lösare i tölten framför allt:)

Will be back... men måste sussa nu innan jag somnar på soffan... Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0