Duktiga praktikanter

Har turen att ha två toppentjejer här på praktik; Amanda och Cassandra.
De gör ett kanonjobb! Igår kväll när jag kom in hade dessutom Amanda tagit in och fodrat alla hästar, lycka! Och en tidig kväll blev det:)

Jobbar på med alla hästar, än så länge går det bra. Men om några veckor blir det nog svårt (säger alla utom jag...).
Två pållar åker hem redan denna vecka: Raudi och Kolfaxi. Raudi har varit här på en "kortträning i två veckor för att få ordning på sin tölt bl.a. Kolfaxi har också varit här på töltträning. En stor långbent kille som har mycket att hålla reda på men fin blir han:) Han blir dagens stjärna idag! Glottis var också duktig! Vi hade ett riktigt bra ridpass på banan idag!
Enya ska snart gå på vila igen. Hon känns stabil och väldigt duktig för sin ålder. Jag rider henne denna vecka och ev nästa sen är det semester en månad för hennes del. I maj åker hon på träning till min kära syster My...

Så himla trött i huvudet, så jag vet knappt vad jag skriver...
Imorgon efter fodring ska vi på föräldragrupp, första gången. Spännande!
Nu måste jag sussa, skriver mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0