Pärlor från sommaren 2015

Inser att jag inte lagt ut nåt från Lag-SM och resan till Skåne...
Hade börjat på ett lååångt inlägg men sen pajade min data och formaterades om, så vips så var det borta :(
Kommer ett separat inlägg från Lag-SM med bilder. Kan avslöja att vi slutade på en hedrande 5:e plats iaf :)

Första dagarna i Skåne spenderade jag och min lilla familj på Österlen med våra vänner Linda och Peter och deras lilla dotter Juli.
Helt fantastiska dagar:) Vi har ridit i helt fantastisk natur på Ravlunda skjutfält, galopperat på stranden, badat i havet och dessutom haft fantastiskt väder alla dessa dagar. Tack Linda och Peter för att vi fick komma, helt klart sommarens höjdpunkt!!! Bilder nedan...

Nästa år blir en repris, Skåne is the shit!!!

Nedan, min snygga Samson från Tenglagården när han släpptes ihop med storebror Funi:)
Ska påbörja hans inridning nu i september!


Måste passa på att göra lite reklam för den fina saluhästen Glotthildur -08. Fantastiskt rolig ridhäst med bra rörelser!!! Tävlingshäst eller lyxridhäst :) Mer info under till salu. Bilder nedan:


En bild på vår underbara dotter Lykke :) Goast i världen!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0