Min helg

En bra helg på alla sätt och vis.
Hela fredagen var jag på teckenspråksutbildning. Det var första närträffen på nivå 2. Det var jättekul att komma igång igen och träffa alla som man lärde känna på steg 1. Det var även några nya ansikten, kul kul. Superladdad för en ny termin!
Fredagkvällen spenderades hemma med min älskade lilla familj, fredagsmys!

Igår, lördag åkte jag och Lykke till Djupadalsbadet, Tavann var också med och så mötte vi Lykkes jämnåriga syssling Joline och mamma Therése och pappa Gustav. Vi var där hela eftermiddagen så det blev bad för hela slanten och hann även med lite pannkaksmellis, mums! Lykke stormtrivdes och ville absolut inte åka hem... så det är väl bara att åka snart igen :)
På kvällen hade Linnéa och Lykke tacomys medan jag åkte in till stan för att träffa lite goa vänner!

Idag hade jag sovmorgon (till hela kl 8.00!!!), hade nog kunnat sova några timmar till om inte Lykke hade väckt mig... Men vem kan motstå en liten goding som hon :  Bara att gå upp!
Natalie hade morgonfodringen så när jag kom ut var allt klart, så nice.
Åkte en sväng till Byggmax för att hämta virke till ridhallen, för idag var det "snickardags" igen.
Tusen tack underbara Anna I, Matilda, Emma S för ovärderlig hjälp!

Mitt i matchen rullade en kär klasskamrat från Strömsholm in, Sofie i sällis med Anette.
De hade med sig SBOs (Sofies) sto Hrína som jag ska ha på prov en månad för att se om hon kan passa in i verksamheten.
Paus i byggandet för gofika med en riktig fikabuffé de luxe för hela gänget innan vi fortsatte snickrandet.
Man önskar ju alltid att man hann mer, men är ändå nöjd med vad vi åstadkom! Imorgon blir det att åka o hämta mer virke igen så vi kan jobba vidare. Hela långsideväggen är iaf helt klar nu och vi har kommit en bra bit med panelen på vägg nr 3. Ska försöka komma ihåg att lägga ut en bild imorgon.

Nähäpp, nu är det dags att snuffa. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0