Träning, vindskydd check!

Idag var jag, Becca och Matilda och tränade för Johanna Elgholm.
Jag hade med mig min bästa vita springare Efni <3
Det blev ett givande pass i ridhuset, började lite sisådär men han kändes jättefin på slutet!
Fick några bra verktyg med mig hem att träna på, så det är bara att kämpa vidare!
Om några veckor ska vi dit igen, kul kul :)
Nästa gång blir ett "genrep" inför Vintermästerskapen!

Så var det äntligen klart!!! Jippi :) Då skriver vi check på vindskydd till småhingstarna!!!
De ska få använda det nån vecka innan vi halmar upp, så får grusbädden sätta sig ordentligt så man ser om det behöver fyllas på mer grus nånstans.
Så mysigt kommer de att få det :)
Tack bästa Ludde för att du finns!!! Vad gjorde vi utan dig?!





 
 
Här står den nu, den nya Thermobaren och hästarna (och mattarna ;)) är sååå nöjda!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0