Johankurs

Igår em/kväll. Hade vi Johankurs här hemma. Jag red Tinna och Óskar. Det är ju Johan som har tränat och visat Óskar innan, så det var nyttigt att få tips hur han har jobbat med honom. Han känns som en väldigt trevlig och vacker ridhäst men bra ridbarhet. Nån som är sugen på att köpa???!!! Tinna var kanonduktig! Hon känns mer villig nu än hon har gjort tidigare, så det är kul. Johan gillade henne och trodde på visning till våren, kul kul! Hoppas att hon har bra pass bara, annars kommer det nog bli svårt... Hur som helst var jag jättenöjd med min prinsessa och det var kul att se henne riden av Johan också:) Nu har vi lite att jobba på till nästa gång! Seidur, isabellskäcken jag har på träning är till salu. Annons kommer ut snart. Han är 4 år och femgångare. Lätt för tölt och trav! Vill komma till nån som vill ha en härlig ridkompis att ha kul med, kursa m.m, ej till verksamhet. Pris: 42.000 kr. Hör av er vid intresse på 0768115404 eller [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0