Blandat...sommar...

Ja nu verkar det som om om min blogg äntligen funderar som den ska! Tråkigt bara att alla gamla blogginlägg försvunnit... hade varit kul att ha dom kvar...

Nu har Kynnir fått gå på semester. Imorgon släpps han nog ut med några ston på fribetäckning.

Min och Anna-Karins stoflock fick flytta över till en ny beteshage idag, helt gigantisk med massa mat och varierad terräng. Där får de det kanon, de verkade iallafall helnöjda när vi släppte ut dom! Man blir så himla glad av att se dom:)

Imorgon bitti bär det av till Stenholmen för att hämta Eldraun med bebis i magen. Hon ska också få gå ut till stora stoflocken! Jag åker i ottan så att jag ska hinna tillbaka i tid. Brjánn ska nämligen åka till sina nya mattar imorgon!
På kvällen ska jag och Linnéa hem till systeryster och träffa hela syskonskaran och Frida, det ska bli kul!
Moa är här hos mig en vecka så hon ska vara gårdsfru när vi åker bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0