SM 2011!!!

Nu har jag och Kynnir gjort vår SM-debut! I fredags red vi vår uttagning i F1 och gick ut på 6.00. Vi gjorde allt vi kunde för dagen och jag är nöjd. Målet var att rida över 5.90 och det gjorde vi ju, så nu är vi kvalade till SM 2012!
Det finns mycket mer i honom och det känns skönt att ha ett helt år på sig att träna. Men nu ska han först få en månads vila och få gå med några ston på fribetäckning!

Birta åkte hem idag. Känns lite konstigt när hon har varit här så länge. Nu ska hennes mattar rida henne ett tag och sen blir det vila för den lilla damen, så kommer hon nästa vår igen:)
Sen har jag fått en ny träningshäst, Seidur 4 år. Mamma är Alba från Alby som jag haft på träning. Han är lite tränad, så jag ska fortsätta hans utbildning. Kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0