Beachen med Draumur och Kobbi!

Nu har jag gjort det igen!!! Blir galen!!! Skrev värsta långa inlägget och så kopplade internet ner och inlägget försvann... Att jag aldrig lär mig!!!!

Utanför fönstret bara regnar det. Det bokstavligt talat öser ner... Helt ok när man själv är inomhus! Det börjar bli så torrt här så regnet behövs.
Men på dan idag har det varit finfint väder, så vi passade på att åka till stranden. Killarney Beach blev det med unghästarna Drumur och Kobbi. De var väldigt skeptiska först till att bada, speciellt vågorna som slog mot benen var läskiga. Men efter lite övertalning gick det som en dans!!! Kan det bli bättre hästar och havet i kombination! That's life! Har lagt upp en massa bilder på facebook på min sida om ni vill kika...

Efter stranden åkte vi hem och jag hann rida de flesta andra hästarna också, känner mig nöjd inför helgen. Alla har förtjänat en helgledighet! Utom Falinn. Ska hålla lektion för Gissie som kommer hit imorgon på honom. Hon har köpt en av förra årets Haukurbarn! Ska bli roligt!

Blev en kortare variant, men nu har jag iallafall sparat ifall samma sak händer igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0