Busy week!

Veckan har varit busy... efter Melbourne cup har det varit att träna hästar för hela slanten och förbereda inför dagens Open Day och gårdagens Port Fairy Show. Jag har knåpat ihop en kadrilj som vi ha tränat på, kommer bli grymt!!! Vi ska visa upp det idag. Det är jag/Haukur, Amy/Falinn, Sabrina/Tryggur, Nina/Bjarki, Birgit/Mooie och Wiebke/Meyla som kommer rida...
I fredags var en sån där kanondag! Så där som man vill att fredagar ska vara... bra avslutning på veckan liksom! red ut på de flesta av gröngölingarna för första gången och de skötte sig alla exemplariskt! De behöver fler ridhästar här och om nån vecka så kommer de ha ett helt gäng, så det blir kanon!
Igår morse åkte jag och Amy med Falinn till Port Fairy Show. Bjarki fick följa med också, men mest bara som sällis. Vet inte om det var så bra för Falinn, för Bjarki stod och skrev hela tiden vilket gjorde Falinn okoncentrerad. Men när han kom ner på jorden och började jobba så gic det rätt så bra för att vara första gången han var ute! Bilder kommer snart:) Har inte hunnit lägga in dom på datan än...
Nähäpp, nu måste jag sticka ner och förbereda det sista innan alla människor kommer:) Rapporerar ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0