Myshelg i Cape Bridgewater

Har haft en väldigt lugn och skön helg med Thea och hennes döttrar Zoe och Jazmin på deras ställe i Cape Bridgewater som ligger i Portland. Vi hade några kängurur precis utanför fönstret, de brukar dricka ur deras vattentank så de är där nästn jämt:) Igår kväll lagade vi egen pizza, det tog tid, men gissa om det var värt väntan! Det var hur gott som helst! Sen har vi mest slappat, läst, snicksnackat och solat! Asnice!

När vi kom hem åkte jag med Wiebke, Birgit, Nina o Sabrina till stranden i Port Fairy. Det har varit jättefint väder hela dan, men det blåste rätt mycket vid havet, så man var sådär halvsugen på att hoppa i plurret. Men det var faktiskt rätt skönt när man väl kom i:)

Sen tog jag en tur ner till hästarna och gav de två nykastrerade unghästarna medicin, en sväng förbi Amy och sen hem...

Imorgon får jag två nya träningshästar från Birgitte i Canberra. Det är en islänning som hon köpt härifrån som ska ridas in och sen en korsning islänning/nåt annat. De kommer med transport imorgon så jag börjar nog med dom på tisdag. De kan behöva en dag att landa... Ska bli kul iallafall!!! Tandri ska jag sättaigång imorgon också! Roligt!

Nu - sova... har vänt på dygnet nu så jag sover på nätterna och är vaken på dagarna, ha ha:)
Go natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0