...

Nu på kvällen har jag ridit mina grållar för Nina Wahlström. Efni kändes verkligen jättefin när han var genomriden. Varför känns det inte så när vi tävlar...?!! Bara jobba vidare och få en högre lägstanivå....
Kynnir gick också bra, vi jobbade på att han skulle vara ärligt eftergiven. Jobbade mest i tölt och mot slutet kändes det som om vi fick fint resultat, kul! Känns lite lovande med dom båda inför helgen!

Jag, Natalie och Hanna har byggt ut hagen till Efni o company. Den var så himla lerig så det behövdes verkligen! Pållarna var såååå lyckliga!

Mello och Vivaldi står inne nu över natten, det är nämligen så att imorgon bitti så ska han åka till Frida på Forsen och gå i deras hingstflock, han har ju blivit 9½ månader gammal nu... så det är dags! Kommer sakna honom massor, men jag vet att han kommer få det toppen på Forsen! Så blir det kul att åka dit o hälsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0