Vilken dag!

Har fått två nya träningshästar; Fraevill som är en fuxvalack född 2009 e Ymir frá Holtsmúla u Fraeva från Knubbo
Han kommer vara här på inridning fram till jul! Ska bli spännande att se vad han e för prick! Har ridit in syskon på både mammas och pappas sida;)
Sen har Úni kommit också, han är en svart valack född 2007 e Gyrdir frá Árbakka
Úni är en stor kille med välseparerade gångarter och bra steg, han ska utbildas vidare med fokus på tölten
Blir kul att se vad framtiden har att utvisa för denna kille;)

I fredags hade jag ungdomsträning här med fyra tappra tjejer och deras hästar, kul kul!
Lördagen bjöd på lite allt möjligt och avslutades med en liten utgång med nära och kära, mycket trevligt!

Idag bar det av till Elle och Vickan i Surahammar för att ha lektioner för dom ch deras bruna pållar!
Lite extra kul när det e garpur som jag sålde till Elle för flera år sen! Kul att se hur dm utvecklas och så mår man så bra i kroppen när man ser att hästarna man säljer får så bra hem;)

Hann med en snabbvisit hos Jennie som jag inte träffat på hundra år känns det som;) Kul!

Kl 14 var jag i S-berg för att repa inför kvällens gospelkonsert tillsammans med kören Voices of joy
Konserten var såå himla bra!!! Allt funkade hur bra sm helst och publiken verkade gilla det!!!
Nu e det bara att ladda m batterierna till vinterns luciakonsert, längtar!!!!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0