Clinic för Julio Borba!

Hemkommen från Stenholmen, Linköping där jag och många andra domarkollegor med mig varit på Clinic med Julio Borba, kul kul!
Han undervisade några landslagsekipage, intressant att se och br diskussioner! Blev såååå ridsugen! Trots att jag rider 14 hästar om dagen, haha!!! Bästa yrket!

Jag hann även med att hälsa på Glampi som jag sålde för några veckor sen, han såg ut att må som en prins!
Synd att jag inte hann träffa matte Berit, men det får bli nästa gång

Imorgon står träning av alla hästar på schemat, sen på kvällen packar vi in oss och beger oss till Forsen för att tävla! Vi blir 4 ekipage som åker häreifrån; jag/Efni, Linnéa/Aleiga, Hellan/Haukur och Tuva/Baldur!!!
Håll nu tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0