Höstens träning!

Idag har jag och Linnéa varit på Frötuna och tränat på banan med bästa Efni och Aleiga. Det gick jättebra, bådar gott inför nästa helgs tävling! 
Igår hade vi träning här hemma för Nina Wahlström. Jag red ett pass med Efni och ett med Kynnir, kändes bra med båda. Kul med Kynnir som jag endast hunnit rida ett fåtal gånger sedan SM. Men han har nog mått bra av att vila och gå med ston:) 12 ston har han betäckt i sommar!!! Duktig pålle!

Idunn, 3 år åkte hem igår efter en månads inridning. Är nöjd med henne, tror hon kommer bli en perfekt ridhäst till sin matte! I vår kommer hon tillbaka på vidare träning, alltid lika kul att få tillbska sina "vänner" igen:)

Rúna har kommit hit, 5 -årigt sto e: Berserkur frá Stykkishólmi och mamman är samma mamma som min systers fina Nökkvi. Det här är en dam med mycket bestämda åsikter, men hon rör sig finfint! Kan nog bli bra!

Dottla, 3 år som har varit ett litet projekt har totalt ändrat inställning till livet och är jätterolig att jobba med! 
Hon är e: Hrafnfaxi frá Vestra Geldingaholti, rör sig med lätthet i trav, tölt och galopp. Brunblack. Hon är till salu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0