Livet på landet!

Livet på landet är härligt!
Man får träna hästar hela dagarna och vara ute i solen oh få frisk luft och lite färg på kroppen.
Lille Draupnir, unghästen som kom härom veckan har utvecklats fint! Han är väldigt lättlärd och snäll.
Rör sig trevligt, helst i trav men jag tror inte han blir svår att töltsätta. Han är till salu!!!
Min egna Enya är också så himla duktig! Hon är styrbar nu, så jag tänkte inte göra nåt mer med henne förrän i höst. Då tänkte jag träna henne nån månad och försöka hitta lite tölt. Längtar redan!
Efni och Kynnir är igång igen. De fick tre veckors semester efter SM. De verkar ha njutit ordentligt av livet... Efni har dessutom skaffat sig en liten mage... så den får vi jobba bort nu.
Igår kom en ny träningshäst, Fidla som ska vara här i en knapp månad. Kul med lite nytt;)
Har ju flera saluhästar som letar nya hem, mer info finns under till salu.
Fina hästar till riktigt bra priser!!! Hör av dig vid intresse...

Nu ska jag ut o rida, ikväll blir det finbesök av Tiina, Mattias, Roy och Tea!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0