Saga såld!

Har haft en skön arbetsdag i solskenet med alla underbara fyrbeningar;)
Den som utmärkte sig idag var Imd som blir dagens stjärna;) Hon är tillbaka och igångsatt i måndags efter några månaders vila
Hon känns lite klen så vi arbetar med att stärka upp henne och få ridbarheten så bra som möjligt för att sen kunna toppa till sommaren då det eventuellt blir visning! Ska bli spännande!
Glottis har också kommit tillbaka och är igång efter en lååång vila, lika pigg och glad som vanligt;)
Ósk håller på och lossna mer och mer i tölten, det e den vi tragglar med, i övrigt känns hon bra! Lagom vilja och lätt för gångarterna och otroligt söt!!! Till salu för den som vill ha ett mycket trevligt sto (8 år), pris 45,000 kr

I helgen ska jag, Efni och Kynnir till Stenholmen tillsammans med Frida och Kyndill och rida kurs för Tóti Eymundsson, det ska bli riktigt riktigt roligt!!!

Jag och Natalie var iväg och besiktade Saga idag! Det gick som en dans, helt ua;) Så på måndag ska hon flytta till sin nya ägare Monica i Ålem, kommer sakna denna otroligt trevliga häst med sitt fina sätt i allt hon gör;) Tror Saga och Monica kommer trivas bra ihop, stort lycka till!!!

Imorgon kväll blir det rep med Mats, sååå himla kul att ha kommit igång mer med sjungandet!
Ska sjunga på två bröllop i sommar och förhoppningsvis ska vi ut på lite annat också;)

Nu ska jag ta tidig kväll, go natt!!!

Skickar en grattiskram till min kära mamma som fyller år idag;)








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0