Lördag!

Har precis kommit in för kvällen,,,
Har varit på domarseminarium hela dage på Strömsholm, alltid lika nyttigt!
Och alltid lika kul att träffa alla som man träffar allt för sällan;)

När jag kom hem vid halv 8 var jag förberedd på många timmar i stallet med mockning och allt,
världens bästa Linnéa och Anna hade fixat det mesta redan, så det tog inte lika lång tid som jag trodde
Tack, ni e fööör gulliga!
Nu ligger jag och Puma framför Tv'n och slappar, rätt skönt med en lugn kväll med finaste kissen!
De andra är ute och roar sig, men jag kände att det var skönt att vara hemma så man e pigg imorgon
Då bär det av till Strömsholm på fm och efter lunch ska jag, Frida och Camilla träffa vår coach som vi förhoppningsvis ska ha ett fortsatt samarbete med, Vi har en hel del att ta tag i, alla på våra egna vis
År 2013 ska bli vårt år!!!

Ha en härlig helg alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0