Ny dag!

Hunnit med en massa idag!
Ridit alla hästar, de e så fina alla lurviga fyrbeningar som är mina arbetskamrater om dagarna;) Dagens stjärnor blev nog Kynnir och Eldraun! Kynnir känns stark och blir mjukare och mer kraftfull för varje dag! Eldis har utvecklas finfint på bara en vecka, så det känns som om hon verkligen är på gång nu;)
Sara har varit här och skott ett gäng hästar, så nu kan vi fräsa fram i full fart;) Finaste syster My var med också och har ridit med mig, kul kul!!!
Sen har jag haft lektion för mina duktiga elever Eva och Anette Det är kul att vara igång igen efter det lilla jullovet;)
Planerar att gå en fortbildning för instruktörer på Stenholmen för Toti Eymundsson i februari om plånboken tillåter;) Skulle vara kul och nyttigt med lite inspiration såhär i vintermörkret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0