Helgen och veckan som gått....

Har ju glömt att rapportera från helgens tävling... Jag och mina grållar åkte tillsammans med Natalie, Camilla och Grodan till Toftinges Regionala tävling. Efter mycket strul fick vi till slut checka in sent på fredagkvällen... Upp tidigt på morgonen för att fodra, peppa, rida fram och tävla... Det var inte så många starter och det var en lugn och skön stämning genom hela helgen. Mina grå placerade sig båda i A-final i F1!!! Valde att rida Kynnir i finalen på söndagen och vi slutade där på en 2:a plats i tuff konkurrens. Vi gick ut på 5.78, helt ok, men saknades nån tiondel... Är rätt nöjd iaf. Red speedpass med Efni där vi fick två tider och slutade på en 4:e plats!!! Duktig pålle:) Kynnir och jag var med i stilpass, även där fick vi två tider och hamnade på en 5:e plats! Trött men nöjd med mina grå rullade vi sedan hemåt på söndag em och nu laddar vi för nästa tävling (som jag inte vet när den blir av...).

Idag var en ovanlig dag... På morgonen åkte jag till Evidensiakliniken i Marieberg för besiktning av Katla. Det gick finfint och hon är nu såld till min vän Wiebke i Tyskland! Hon kommer dock att stå kvar i Sverige till början på nästa år...
Fick med mig lille Vákur som var här på träning i början av sommaren. Nu ska han tränas en månad till!
Väl hemma så visade jag Draupnir som sen åkte hem till Malin och sitt nya hem på Slofallet. Lycka till med denna underbara häst!!!

Har flera riktigt bra och prisvärda hästar till salu! Kika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0