Love life!!

Kom in från stallet för en stund sen. Känner mig sjukt effektiv. Hann släppa u och fodra alla hästar samt mocka och fixa höpåsar till mer än halva stallet! Så nu e det inte så mycket kvar till sen, skönt!

Igår hade jag och Lykke en bra dag! Skönt med lite fint väder för en gångs skull!
Skruttan sov bra så jag hann med en hel del med hästarna och stallet.
Jobbade Dottla från marken för att stämma av. Det var ju ändå ett bra tag sen hon gjorde nåt. Men hon skötte sig fint! Prislappen på henne är 40.000 kr. Kan bli en riktigt rolig ridhäst, mjuk och har bra rörelser. Ska försöka fota henne till helgen.
Min älskade darling överraskade mig med en bukett rosor när hon kom hem från jobbet:) Vilken underbar darling jag har! Blev såååå glad!
Nedan: Vy över några av hagarna på Tenglagården en fin decemberdag..


Nedan: Lykkes första adventsfirande


Bustjejen!


Nedan: Jag gillar denna bild! Lykke och Puma bondar:)

Nu ska jag krypa ner under täcket en stund. Morgonmys med finaste dottern som har hunnit bli hela 7 månader!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0