En lååång fredag...

Ridit 12 hästar, gjort allt i stallet och lite annat småpyssel.... Kom precis och har nu tagit helg!
Nu blir de mys med den bästa:)
Den som blir tilldelad dagens stjärna är Thengill. Han har blivit en trevlig ridhäst:) Nästa steg är att påbörja töltträningen, blir nog nästa vecka det...

Saluhästarna utvecklas och söker nya ägare, många fina!!! Hör av er vid intresse:)

Btw... Äntligen har jag en ny mobil!!! Har varit mobillös i typ en vecka och varit halvt avskärmad från omvärlden känns det som, men nu så:) Kommer dock inte ha med mig mobilen i stallet förrän jag skaffat nåt skydd till den.
Linnéa lyckades ju efter flera år få mig att konvertera och köpa en smartphone. Känns bra faktiskt, förutom att det tar hundra år att skriva sms när man måste titta på skärmen för att se vad man gör... Och blir lite fel här och där (ni får ha överseende)

I helgen är det kurs här på gården för Hinni. Kom gärna och kika! Vet inte exakta tider, men jag tror att det håller på från typ 8.30-17.00 (uppehåll för lunch).

Ha en toppenhelg nu alla därute!!! Det ska jag ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0