Litur flyttat, träningsrapport m.m

Nu har sockertoppen Litur flyttat till Söderköping och nya ägaren Therese. Fick rapport på em att han kommit hem helskinnad och installerat sig, känns jättebra!

Har jobbat på med hästarna idag. Av unghästarna så blev Skjóni dagens stjärna. Han verkar vara lättlärd och rör sig dessutom rätt bra. Bra början att bygga vidare på:)
Grållarna har semester idag och imorgon, sen blir det att trimma inför Unn-kursen i helgen. Jag ska rida två pass med Efni, två med Kynnir och ett eller två med Enya beroende på vad hon orkar. Idag var jag och Enya ute på en egen liten tur med mycket tempo. Kul kul!!!
Jag och Anna var ute på en "joggingtur" med Gústi och Sindri. Gústi tyckte det var kul att va ute snön med sällis och pinnade på bra!

På lunchen åkte jag och hämtade min data... det blev ju ganska bra tillslut. Jag fick rätt, de hade gjort fel och skickat iväg datorn utan att jag beställt nån reparation, så jag behövde bara betala själva "undersökningen" och så stod de för kostnaden för reparationen. Så nu har jag en ny, fin skärm!!! Inget ont som inte har nåt gott med sig:)
Nu är ordningen återställd!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0