vinter

Har haft en toppenhelg hos bror min och hans lilla familj, mamma och Lars-Erik! 
Världens bästa flickvän har hållit ställningarna här hemma, tack darling! 

Äntligen vinter!!! Eller inte.... hm. Är lite kluven. Hagarna är mycket roligare för hästarna nu, men det här med flera decimeter tjock is som ska hackas och nytt vatten fyllas flera gånger per dag tar knäcken på en...
Får kanske bli att skaffa ytterligare en thermobar. Är så himla glad för de tre jag har, men skulle behöva lika många till minst...

Hästarna fick korta lätta pass idag pga kylan och vi passade på att ta lite uppställningsbilder på de nya saluhästarna Garpur och Ikaros. Kommer ut på sidan inom kort.

En tråkig grej som hände i helgen var att min dator sade upp sig... eller rättare sagt skärmen. 
Blir så trött! Nu är den inlämnad hos elgiganten och de säger att skärmen är sprucken. Hur kan den vara den när den har legat stilla på ett bord??!?!! De sa att om man råkar hålla lite hårt i den så kan den spricka.... Seriöst??!!!!
Ja ja, nu har jag lånat Linnéas data så länge till jag får tillbaka min. Hoppas att det inte blir nån dyr historia....
Jag och datorer = ovänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0