En slappardag...

Här på gården är det lugnt...
 
Linnéa har börjat jobba:(
Jag och Lykke har en massa mys på dagarna. Idag har vi tittat på Linnéa Brofeldts unghästar på fm. Tyckte de såg fina ut! Inte långt kvar till examination nu...
Sen gick jag, Lykke och Malin ner till badplatsen i Sjöboviken. Anna och Natalie tog årets första dopp, burr!!! Så var ju tvungen att kolla så de inte lurades, haha!
Nu på kvällen har jag haft träning med mina ungdomar inför Lag-SM... Kul att se alla igen!
Nu e det inte långt kvar till uttagningen, så nu e det hårdträning som gäller...
De e så duktiga mina tjejer:)

En liten bild på vår älskade dotter Lykke på sin 3-veckorsdag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0