En riktigt soft dag:)

Idag var en sån där lugnt dag... såna som det inte är så gott om i mitt liv.
Jag och Lykke var ute i stallet hela förmiddgen. Lykke slog till med att soba lte mer än två timmar (det var ett tag sen det hände), så jag hann fixa klart stallet, vattna, rida två hästar och köra ut med några kärror grus till stonas vindskydd! Sjukt effektiv, känns skönt!

Vid 13-tiden kom Malin och Elis tillsammans med My (Malins guddotter) och hennes mamma Karin.
My "tränade" Loke, världens bästa Loke!
Jag och Lykke gick in och åt och bakade en sockerkaka så hade vi gofika hela gänget, kändes lite lyxigt såhär en måndag!

Nu har alla åkt och jag och Lykke gör mest ingenting, hur nice som helst! Vi ska väl snart klä på oss och ta oss ut i mörkret och möta upp Ludde som ska hjälpa till att köra ut några balar till hästarna.

Imorgon kommer de tre första lassen med material till ridbanan, äntligen säger jag bara!!! Längtar sååå tills den är klar! Iofs kommer man inte kunna rida på den direkt, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0