Helgen...

Denna helg har vi firat Linnéas 30-årsdag med släkten. Mycket tårta och andra godsaker har det blivit :)
Och kul att träffa nära och kära! Nedan lite bilder från helgen. Lykke älskar att leka med sina kusiner Alma och Jakob!
 

I tisdags var jag och Lykke i stora staden Stockholm och träffade mamma/mormor, Lars-Erik, min lillbror Charlie och hans Sara :) Vi hade en toppendag som avslutades med fika på söder på Herman's. En trött men nöjd Lykke sov hela vägen hem... Lilla godingen! Nedan några bilder från dagen.
 
 


Idag har jag grejat med gästhagen (som btw skulle varit klar till unghästbedömningen... men nu så!)
och slagit de sista stolparna och skruvat isolatorer och så medan Linn´ra och Lykke gjorde lite ärenden på stan.
När de kom hem hjälptes vi åt att göra klart det sista, så nu är det verkligen helt klar!!! Så nu har vi två fina gästhagar till kurser och så. En till ska byggas, men det får vänta till nästa år. Vi har lite annat att stå i i höst...
Nu sitter jag själv här i soffan och äter cheesecake, mums medan mina älsklingar sover sött! Ska snart gå och joina dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0