11/11

Jag har börjat med min fina 3-åring Ófelía igen. Började med henne i början av hösten och lade en bra grund, därefter har hon fått vila i några månader. Det känns som om hon har växt i sig själv och blivit en riktig häst! Har jobbat henne från marken i två dagar och red idag. Hur cool som helst! Superlynne på den tjejen :) Det är en sån speciell känsla när man avlat fram en häst själv och får följa den från val av hingst till ridhäst, sååå himla kul!Tanken är att jag ska jobba på med henne till årsskiftet och sen ska hon få vila igen. Fortsättning följer...

Undís och Perla är reserverade och om allt går som det ska åker de snart till sina nya ägare :)
Har två nya saluhästar; Litla-Birta och Litla-Spíra. Info om dom kommer på salusidan...
Har även Glottis och Sóley till salu, se mer info på salusidan.

Imorgon har vi näst sista träffen med teckenspråksutbildningen. Det har varit en toppentermin med mycket ny kunskap :) Hoppas få fortsätta med steg 2 i vår :) Nu ska jag göra "läxor" över Skype med systeryster My (min teckenspråksmentor :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0