Hrimfaxi hösttävling

Mysdag med mina bästa :) Ligger i soffan och slappar för ovanlighetens skull. Haft provridningar av några saluhästar idag och har även en imorgon. Hoppas att nån fastnar för dessa härliga hästar!

Igår var vi ett helt gäng från Tenglagården som åkte och tävlade på Hrimfaxi höst. Jag med Enya, Linnéa med Mimir, Jenny med Leffe och Becca med Kraftur och Ásrún. A-K med hennes Pelle och Farsan kom och sov hos oss fredag-lördag så vi åkte alla tillsammans på lördagmorgonen. Nöjd med min och Enyas insats. Vi vann vår klass V5 på 5.79 trots att lilla fröken kändes trött pga av pälssättning. Nu ska hon få vila en vecka åtminstone. Linnéa slutade på en tredjeplats i V2 med Mimir. De strök sig ur sin T3-final eftersom han också kändes trött. Resten av gänget gjorde också bra ifrån sig! Även Agnes var där och tog sig till final med både Tindur och Árdís. Så det var ett förnöjt gäng som åkte hem från en trevlig tävling! Kul att åka iväg ett helt gäng sådär och peppa varandra :)

Vi har en sjuk liten tjej här hemma så imorgon ska jag och Lykke Vabba på fm och sen kommer Linnéa hem och vabbar em... Stackars lillgoding... Usch det är inge kul när hon inte mår bra :( Hoppas hon snart blir frisk lilla hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0